Jesen je stigla u moj grad

Da se za početak razumemo, prezirem jesen i zimu. Ovo što ćete videti na slikama ispod jeste kako bi jesen po meni uvek trebala da izgleda.

Slike su “uhvaćene” još pre 10-ak dana, ali sam namerno čekao sa objavljivanjem ovog članka do definitivnog početka zimskog dela jeseni, odnosno, da krene ovo tmurno i hladno vreme. Čekao sam sa objavljivanjem iz jednog prostog razloga: želeo sam da prikažem kontrast između prave jeseni, one koju većina nas ne voli i jeseni kakva bi po meni bila lepa, a verujem i većini vas koji ovo čitate. Kao što vidite “moja” jesen obiluje bojama svih nijansi, vreme je vedro i nema kiše, za razliku od “prave” jeseni kada preovladava jedna glavna boja – siva, a kiša ko da nije čula za Kit Kat.

Fotografije su slikane u Ulici Vase Stajića koja se nalazi u neposrednoj blizini centra Novog Sada. Ja sam bio očaran paletama boja koje priroda može da nažvrlja, samo kad ‘oće. Uživajte!


  1. #1 by djurovski83 on October 30, 2010 - 10:40

    🙂 lepi NAS Novi Sad :)))

  2. #2 by Sandra Zmua on October 30, 2010 - 17:44

    ow, prelepo! najlepše boje su boje jeseni😉

    • #3 by serdjo90 on October 30, 2010 - 18:05

      Kao što rekoh, jesen ne volim, ali boje volim!🙂

Leave a Reply

