Lični petogodišnji plan

Ovaj tekst je u potpunosti inspirisan tekstom Bojana Paramparčeta

Ovo je još jedna u nizu stvari koje sam odavno trebao da uradim. Ceo život mi se po glavi motaju planovi, ideje, želje i ambicije (u daljem tekstu PIŽA), ali onako nekontrolisano, haotično. U toj zbrci misli, sasvim je logično da se neke PIŽA izgube, odnosno jednostavno ispare, kao da nikad nisu ni postojale. Imam ja u glavi kako želim da mi izgleda život, ali ovo je jednostavno sistematizovanje memorije, i stavljanje na mikrofilm (metafora za arhiviranje). Sada nema šanse da dođe do gubitka podataka, jer sam uzeo tabak papira (A4 formata), naliv pero i mastilo i sve misli sabrao na jedno mesto. Šansa za gubljenjem podatak se još više smanjuje, jer sam napisao ovaj tekst, u koji ću uključiti listu petogodišnjeg plana, te se sad ta lista nalazi na tri mesta:

  • na tabaku papira
  • u ovom tekstu malo naniže
  • u mojoj glavi

Lista je podložna promenama, odnosno dopunjavanju. Plan je pisan u imperativnoj formi kako bi mi pomogao u ostvarivanju što približnije vizije mog života za pet godina. Ispunjavanje svake stavke nije neophodno, jer je ovaj plan više kao lista smernica, ali ja ću se potruditi da ipak odradim ako ne sve, onda bar većinu stavki iz liste.

5-to godišnji Plan:

  • Završiti osnovne studije
  • Završiti specijalističke studije
  • Zaposliti se u primernoj firmi ili započeti sopstveni biznis
  • Osamostaliti se:
    • Imati sopstveni (makar iznajmljeni) stan
    • Imati sopstveni automobil
    • Imati pristojnu platu
  • Učiniti svet lepšim mestom
  • Putovati
  • Biti srećan
  • Voleti
  • Biti Voljen
  • Uživati u životu
  • Po isteku ovog, sačiniti novi plan

Sincerely yours,

Srđan Marjanović


P.S. Zaista jesam pisao naliv perom i mastilom, onako sa sve umakanjem i sad mi petogodišnji plan izgleda supercool!

P.S.S. Preporučio bih svakome da bar proba da napravi nešto ovako i malo sistematizuje ciljeve u životu! Deluje mi kao vrlo korisna stvar. 5 godina od danas ćemo saznati da li zapravo to i jeste.

  1. #1 by Bojan on December 2, 2010 - 22:22

    Hah! Bar neke koristi od mog baljezganja😀

    Ne znam, nekako mi sve deluje previše opšte. Ovo tvoje, je l’…

    Kako možeš biti siguran da se za pet godina nećeš smoriti dovoljno da upišeš neki deveti faks?😀
    ili tako neštoO_o

    Lupam…

    • #2 by serdjo90 on December 3, 2010 - 02:47

      Bojane poenta je da završim trenutno ovaj faks. Ako mi za pet godina dune nešto deveto, to ide u sledeći petogodišnji plan🙂 As i said, lista je podložna promenama🙂

Leave a Reply

